Оформлення замовлень

Ви можете оформити замовлення через кошик на сайті, зателефонувавши нам за телефонами, вказаними в меню «Контакти» або написавши листа на електронну пошту.

Час обробки замовлень: Пн-Пт: 9: 00-18: 00.

У неробочий час просимо оформляти замовлення тільки через кошик або пошту. Ми зв’яжемося з Вами на наступний робочий день.

При наявності товару на складі, відправляємо на наступний робочий день. Якщо необхідний Вам товар відсутній – наш менеджер повідомить Вам про терміни його готовності.

Доставка

Доставка до відділення Нової Пошти

  •  вартість доставки розраховується за ціною перевізника

Адресна доставка кур’єром Нової Пошти

  • вартість доставки розраховується за ціною перевізника

Самовивіз у місті Луцьк

В разі необхідності можлива також відправка спускних ікон іншими способами доставки, з попереднім узгодженням. Наші контакти

Оплата

  • Оплата на сайті: Оплата платіжними картами Visa та MasterCard – WayForPay
  • Передоплата: на картку в повному розмірі (реквізити і суму до оплати повідомить наш менеджер після підтвердження замовлення і уточнення деталей замовлення).
  • Післяплата: оплата готівкою за фактом отримання товару на складі транспортної компанії (дорожче на 2-5%, за рахунок переведення коштів перевізником)

Повернення та обмін

Якщо товар який Ви придбали з якихось причин Вам не підходить, Ви маєте повне право обміняти або повернути його відповідно до статті 9 Закону України “Про захист прав споживачів”. Термін, протягом якого можливий обмін або повернути: 14 днів.

Умови повернення чи обміну виробів:

  • До повернення або обміну приймаються вироби в новому і невикористаний стані.
  • Після отримання виробів нашою компанією, ми перевіряємо їх стан для контролю якості протягом 2-5 робочих днів.
  • Після перевірки стану виробів, ми здійснимо повернення грошей або обмін на інший виріб.
  • Вартість послуг транспортних компаній при пересилці товару оплачує покупець.

 

Випадки коли ви не можете повернути або обміняти виріб:

  • З моменту продажу пройшло більше 14 днів.
  • Вироби були пошкоджені або в них внесено зміни.
  • Вироби були виготовлені за індивідуальним замовленням.

 

Для того аби зробити повернення або обмін товару необхідно звернутися до менеджера магазину по телефону або написати нам на пошту.